Slut på lärararbetet åtminstone för det här året

Nu sitter jag på Kalmarsundsskolan och rensar ur mitt skrivbord. Det är så sorgligt, inga elever är längre kvar i skolan och kollegerna önskar mig lycka till på nästa arbete samtidigt som de önskar att jag var kvar här. De förstår att jag måste vidare då lön och utvecklignsmöjligheter är större på annat håll. Jag saknar dem redan och värre kommer det bli. Det har varit en tung, jobbig och påfrestande termin här men också rolig, stärkande och varm. Kommer sakna både elever och personal när jag är ute på andra skolor och fotograferar till hösten. Jag är väldigt stolt över det arbete jag gjort för att stärka och lyfta en del av er elever och det är det jag främst bär med mig.
Några är jag skyldig ett stort tack, ni har varit underbara. Måste även tacka Engelholm för den fina blomman, du fick mig att börja gråta grabben. Jag önskar dig stor lycka och framgång i livet och hoppas du minns vad jag skrev i ditt idrottsomdömme. Tack alla andra goa elever, ni vet vilka ni är.
Kom ihåg att " med stor kraft krävs stort ansvar" (Uncle Ben ur Spiderman)

Kommentarer
Postat av: melli

:'(

2011-06-17 @ 21:55:52
URL: http://melitagredelj.blogg.se/
Postat av: josseja

Lycka till med allt. Vi kommer sakna dig.

2011-06-18 @ 16:12:33
URL: http://klempo.blogg.se/
Postat av: majja

Snubblade in på din blogg simo och jag måste säga att jag kommer sakna dig massor nästa termin. Tack för en bra termin och trevligt sällskap och prat på torsdagsmornar! Lycka till med allt! :D

2011-06-30 @ 20:28:34
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0